Felelősség

Társaságunk munkavégzéséhez a Generali-Providencia Biztosító Zrt-vel kötött felelősségbiztosítás adja meg az anyagi felelősséghez tartozó hátteret. Bár cégünknek, ügyfeleinknek és leendő partnereink számára is nagymértékű nyugalmat ad, munkánkra fő garancia, hogy cégünk 12 éves fennállása alatt még nem volt szükség a felelősségbiztosítás igénybevételére

Biztonság

Cégünk számára elsődleges szempont partnereink személyes és céges adatainak biztonsága. A birtokunkba jutott adatokat harmadik fél részére semmilyen formában nem adjuk át, és szigorú iratbefogadási és kezelési rendünknek megfelelően a cégünknél tárolt iratok véletlenül sem keveredhetnek össze. Ugyancsak kivételes éberséggel figyelünk arra, hogy ügyfeleinknek küldött kimutatásaink, adatszolgáltatásaink kizárólag a célzott partner kezébe kerüljön.

Könyvelési bizonylatokat tárgyévet követő 6 hónapig, bérszámfejtéshez kapcsolódó iratokat 5 évig (vagy a megbízás időtartamáig) tároljuk elkülönített irattárunkban. Igény esetén ettől lehetőség van további tárolásra, illetve az eredeti bizonylatok gyakori visszajuttatására is. Akár irodánkban, akár partnerünk székhelyén történik az iratőrzés, a szállítás, megérkezés megtörténtéről minden esetben átadás-átvételi jegyzőkönyvet készítünk.