|
KiegészítőSzámviteli szolgáltatásainkhoz kapcsolódóan bemutatjuk azon szolgáltatásainkat, amelyek igénybe vételéhez külön megállapodás szükséges.
2. Önellenőrzés Szakmai felkészültségünk és elkülönített szakterületeinknek köszönhetően határidőben és szakmai felügyelettel készítjük el a bevallásokat, adatszolgáltatásokat. Sajnos még ebben az esetben is előfordul, hogy időnként szükség van önellenőrzésre. Amennyiben valamely megbízónk téves ? felénk nyújtott ? adatszolgáltatása miatt szükséges önellenőrzést tenni, így annak többlet költségét partnerünk viseli. Természetesen, amennyiben a mi gépezetünkben van a hiba, az önellenőrzés költségét magunkra vállaljuk. Minden esetben jegyzőkönyvvel támasztjuk alá az önellenőrzés szükségességét, amelyhez partnereink visszaigazolása után tesszük meg a további lépéseket. A könyvelés folyamatosságát, naprakész állapotát a számviteli bizonylatok, könyvelési anyagok folyamatos átadásával tudják partnereink biztosítani. Az irathordozás menetét, gyakoriságát a szerződéskötés alkalmával egyeztetjük, és a továbbiakban partnereink igénye szerint történik. Alapesetben megbízóink juttatják el, illetve szállítják át irodánkba a felgyülemlett anyagokat, ahol egy rögzített séma szerint történik az iratok átvétele, iktatása. Cégünk külön megállapodás alapján vállalja az iratok hordozását, valamint lehetőség van arra is, hogy igény szerint heti/havi rendszerességgel az anyagot ügyfeleinknél lefűzzük az általuk kialakított ügyviteli rend szerint. Számviteli szolgáltatásunk részeként automatikusan juttatjuk el ügyfeleink részére az adott időszak pénzügyi teendőit, egyéb számviteli kötelezettségeit tartalmazó kimutatásokat, valamint a tevékenységből fakadó egyéb kapcsolódó kimutatásokat. Amennyiben ezen felül további extra kimutatásokat, vezetői információkat igényelnek partnereink cégük stratégiai döntéseihez folyamatos megbízással, úgy azt a rendelkezésünkre álló adatok alapján és a megvalósítási terv megbeszélése után külön megállapodás alapján készítjük el a megadott időszakokban (akár heti rendszerességgel). Irodánk kihelyezett könyvelőt külön díjazás ellenében tud foglalkoztatni, megbeszélés alapján. Azonban ennek költsége messze felülmúlja az normál szolgáltatási díjat, valamint tapasztalataink szerint a hatékonyságot is csökkenti a két helyen történő könyvelés. A könyvelési anyagok belső ellenőrzésen való átfuttatása a garanciavállalás miatt ebben az esetben is szükséges. Cégünk azon partnerinknek, akik cégüket végelszámolással megszüntetik, segítséget nyújt a folyamat szakmai felügyeletében és a felmerülő technikai, számviteli kérdések megoldásában, a kapcsolódó lezárások, zárómérleg és adatszolgáltatások elkészítésében. A folyamat elkezdése előtt megbeszélést tartunk az egymás utáni lépések, illetve felmerülő anyagi és egyéb számviteli kötelezettségekre is kitérve. A megbízáshoz külön megállapodás szükséges, de rendezésére rendszerint külön díjazással kerül sor. |